![]() | ![]() |
Voor 20.00 uur bestellen is binnen 24 uur verzonden!*
Uw bestelling van 75 euro of meer Gratis verzonden met GLS ma t/m vrij!
GLS Pakket NL | Bestellingen boven € 75,- gratis - anders € 4,95,- |
* op werkdagen
Track and Trace van uw Pakket :
Zodra uw bestelling door ons wordt verzonden, ontvangt u een e-mail van GLS met een track & trace link. In principe bezorgt GLS uw pakket op het opgegeven adres.
Verwacht u niet thuis te zijn of wenst u een andere bezorgdatum?
Mocht u een andere wijze van bezorgen wensen, via een Pakketshop afhalen of een andere datum het pakket willen ontvangen, dan kunt u vóór 23:59 uur via de mail van GLS, via een link die daarin staat, zelf aangeven:
- Afhalen via een Pakketshop, de bestelling wordt dan daar voor u klaargezet en u ontvangt bericht wanneer het pakket voor u klaar staat.
- Een andere bezorgdag kiezen
Wanneer u niet reageert, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag op het bij de bestelling aangegeven adres aangeboden. U dient voor ontvangst van het pakket te tekenen.
Indien er niemand op het opgegeven adres aanwezig is om het pakket aan te nemen, kan de bezorger het bij (naaste) buren proberen af te leveren, of neemt hij het pakket weer mee om het de volgende dag weer te proberen, of gaat het pakket naar het GLS depot indien er onduidelijkheden zijn omtrent het afleveradres.
Wanneer de GLS bezorger het pakket niet kan afleveren kan er naast een opmerking bij de actuele track&trace status ook een "niet thuis bericht" op het adres achter worden gelaten. Hierop kan de bezorger het adres vermelden waar hij het pakket heeft afgeleverd (meestal naaste buren) of aangeven hoe u een nieuwe bezorgafspraak kunt maken, dat kan dan op zijn vroegst een afspraak zijn voor de eerstvolgende werkdag. Als u geen "niet thuis bericht" in de bus heeft gekregen, checkt u dan de actuele track&trace status.
Nadat u het "niet thuis bericht" heeft ontvangen of via de track&trace code bekend is gemaakt dat het pakket niet kan worden afgeleverd, heeft u 5 dagen om te reageren bij GLS. Indien zij niets van u vernemen, wordt het pakket retour gestuurd naar 4KidsNederland. De kosten voor het opnieuw toesturen voor het pakket zijn voor rekening van u als klant.
Verzending Nederland :
- GLS doet 2 pogingen om uw pakket bij u aan te bieden. Als u niet thuis bent wordt het pakket óf bij de buren afgegeven óf laat de pakketbezorger een `Niet Thuis Berichtkaartje` bij u achter in de brievenbus. U kunt een nieuwe afspraak maken voor levering op uw adres óf het pakket ophalen bij een Pakketshop in de buurt.
- Handtekeninng voor ontvangt. Standaard is uw pakket verzekerd tot € 500,00 voor verlies en beschadiging tijdens transport.
- Track en Trace: uw pakket is on-line te volgen, uw track and trace gegevens ontvangt u na verzending 's avonds na 23.59 uur op het door u opgegeven mail adres.
Verzending Belgie/Duitsland:
- GLS doet 2 pogingen om uw pakket bij u aan te bieden. Als u niet thuis bent wordt het pakket óf bij de buren afgegeven óf laat de pakketbezorger een `Niet Thuis Berichtkaartje` bij u achter in de brievenbus. U kunt een nieuwe afspraak maken voor levering op uw adres óf het pakket ophalen bij een Pakketshop in de buurt.
- Handtekeninng voor ontvangt : standaard is uw pakket verzekerd tot € 500,00 voor verlies en beschadiging tijdens transport.
- Track en Trace: uw pakket is on-line te volgen, uw track and trace gegevens ontvangt u na verzending 's avonds na 23.59 uur op het door u opgegeven mail adres.
Verzending Frankrijk/Engeland:
- Per land geldt een ander tarief aan verzendkosten, deze vind u in stap 1 van de winkelwagen. LET OP voor deze Europese landen wordt uw bestelling (om de tarieven zo laag mogelijk te houden) zonder track and trace code geleverd. Levertijd gemiddeld 3-5 dagen.
LET OP Indien u aan het bovenstaande geen gehoor geeft en het pakket weer retour komt bij 4KidsNederland, zijn de kosten voor het alsnog toesturen van uw pakket voor uw eigen rekening.
Verzending overige landen binnen & buiten Europa
De verzendkosten voor een zending naar de overige Europese landen is op aanvraag.
Neem contact met ons op voor een opgave van de verzendkosten: info@4kidsnederland.nl
Overige Info - Verzending
- Vóór 20.00 uur bestellen, met iDEAL, PayPal of Creditcard betalen : Binnen 24 uur verzonden (op werkdagen). Overige betaalmethodes : binnen 24 uur na ontvangst betaling.
- Track en Trace: Uw pakket is online te volgen. Deze gegevens ontvangt u na verzending door ons via het GLS e-mail systeem op het door u opgegeven e-mail adres.
- Bij niet thuis kan het pakket bij uw buren - als deze thuis zijn - afgegeven worden of u kunt een nieuwe afspraak maken voor levering op uw adres óf er voor kiezen uw pakket op te halen bij een Pakketshop.
- Standaard is uw pakket bij ons verzekerd tot 500,00 voor verlies en beschadiging tijdens transport.
Track and Trace van uw Pakket :
Zodra uw bestelling door ons wordt verzonden, ontvangt u een e-mail van GLS met een track & trace link.
Als u voor middernacht deze mail leest en de instructies volgt op de tracking pagina van GLS, kunt u zelf aangeven op welke dag uw bestelling bezorgd dient te worden. Is het makkelijker om uw bestelling af te halen? Kies dan voor een PakketShop of GLS depot in de buurt. Uw bestelling wordt dan daar voor u klaargezet en u ontvangt bericht wanneer het pakket voor u klaar staat.
Wanneer u niet reageert, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag op het bij de bestelling aangegeven adres aangeboden. U dient voor ontvangst van het pakket te tekenen.
Indien er niemand op het opgegeven adres aanwezig is om het pakket aan te nemen, kan de bezorger het bij (naaste) buren proberen af te leveren, of neemt hij het pakket weer mee om het de volgende dag weer te proberen, of gaat het pakket naar het GLS depot indien er onduidelijkheden zijn omtrent het afleveradres.
Wanneer de GLS bezorger het pakket niet kan afleveren kan er naast een opmerking bij de actuele track&trace status ook een "niet thuis bericht" op het adres achter worden gelaten. Hierop kan de bezorger het adres vermelden waar hij het pakket heeft afgeleverd (meestal naaste buren) of aangeven hoe u een nieuwe bezorgafspraak kunt maken, dat kan dan op zijn vroegst een afspraak zijn voor de eerstvolgende werkdag. Als u geen "niet thuis bericht" in de bus heeft gekregen, checkt u dan de actuele track&trace status.
Nadat u het "niet thuis bericht" heeft ontvangen of via de track&trace code bekend is gemaakt dat het pakket niet kan worden afgeleverd, heeft u 5 dagen om te reageren bij GLS. Indien zij niets van u vernemen, wordt het pakket retour gestuurd naar 4KidsNederland. De kosten voor het opnieuw toesturen voor het pakket zijn voor rekening van u als klant.