Hoe kan ik bestellen?

U kiest in één van de rubrieken in het menu (links op de website) de artikelen naar keuze of zoekt via de zoekbalk links onder het menu naar het product van uw keuze. Ook kunt u zoeken op merk via de Zoek op Merk pagina of via één van de snelkoppelingen in de horizontale bovenbalk van de website.

Zodra u uw keuze heeft gemaakt kunt u bij ieder willekeurig product het artikel bestellen met de bestel button ``voeg toe aan winkelwagen``. Bij sommige artikelen moet u eerst een keuze maken voor een maat, kleur of andere optie. Deze keuze maken is vereist - daarna verschijnt pas de ``voeg toe aan winkelwagen`` button.

Lukt het niet om artikelen in uw winkelwagen te plaatsen?
U mag ons altijd mailen of bellen met uw vraag : info@4kidsnederland.nl of klantenservice
Tel 0548-858900


Kan ik de bestelde artikelen ruilen/retourneren als er iets niet past?

Wanneer een artikel niet bevalt, niet de juiste maat of kleur heeft, wilt u dit artikel wellicht ruilen. Dit kunt u gemakkelijk doen door de te vervangen artikel(en) te retourneren aan ons - gebruik daarvoor het Ruil en Retourformulier - via een eigen gekozen verzendmethode. Na ontvangst retour verzenden wij het ruilartikel op onze kosten weer aan u! De kosten en het verzendrisico van de retourzending zijn voor uw rekening. Mail ons bij verdere vragen, dan mailen wij u de procedure.

Na ontvangst van uw retourzending verzenden wij uw ruilartikel direct (mits voorradig) of krijgt u binnen enkele dagen het restitutiebedrag op uw rekening gestort.

U kunt de bestelde artikelen retourneren, mits ongedragen (uitgezonderd passen), wanneer mogelijk in de originele verpakking, in verkoopbare staat, zonder gebruiksporen en met eventueel aangehecht kaartje, binnen 30 werkdagen na ontvangst van uw bestelling omruilen voor een andere kleur, maat of artikel. Zie de uitgebreide omschrijving in onze voorwaarden.

Krijg ik mijn geld terug als ik de koop wil annuleren?

Niet goed geld terug garantie! Als u de koop wilt annuleren, kan dat ten alle tijden. Kijk ook onder Retourneren & Ruilen.

Waarom ontvang ik geen bevestiging van mijn bestelling per e-mail?

Zeer waarschijnlijk heeft u tijdens het bestellen een type fout gemaakt in uw e-mail adres. Uw bestelling is wel bij ons bekend, echter de e-mail van de bevestiging van uw bestelling kon niet naar het door u opgegegeven e-mail adres verzonden worden. Of uw SPAM filter staat te scherp ingesteld waardoor mail van bedrijven, dus ook van ons, geweerd wordt en daar (map ongewenste mail) wordt opgeslagen. Neem in dit geval contact met ons op, dan kunnen wij u alsnog de bevestiging van uw bestelling toesturen.


Ik heb een e-mail ontvangen dat mijn bestelling is verzonden,
wanneer kan ik deze verwachten?

Wij versturen onze pakketbestellingen met de pakketdienst van GLS en brievenbuspost van PostNL, welke voor 98 % de volgende dag afleveren van maandag t/m zaterdag. U kunt uw bestelling dan ook zeer waarschijnlijk de volgende dag verwachten.

Kan ik ook mijn bestelling ergens anders laten afleveren / bij pakketshop, of op een andere dag?

Zodra uw bestelling door ons wordt verzonden, ontvangt u een e-mail van GLS met een track & trace link. Als u voor middernacht deze mail leest en de instructies volgt op de tracking pagina van GLS, kunt u zelf aangeven op welke dag uw bestelling bezorgd dient te worden. Is het makkelijker om uw bestelling af te halen? Kies dan voor een PakketShop of GLS depot in de buurt. Uw bestelling wordt dan daar voor u klaargezet en u ontvangt bericht wanneer het pakket voor u klaar staat. Wanneer u niet reageert op deze mail, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag op het bij de bestelling aangegeven adres aangeboden. U dient voor ontvangst van het pakket te tekenen.


En als mijn pakket wordt afgeleverd terwijl ik niet thuis ben?


GLS doet 2 pogingen om uw pakket bij u aan te bieden. Als u niet thuis bent wordt het pakket óf bij de buren afgegeven óf laat de pakketbezorger een `Niet Thuis Berichtkaartje` bij u achter in de brievenbus. U kunt een nieuwe afspraak maken voor levering op uw adres óf het pakket ophalen bij een Pakketshop in de buurt.

Track en Trace: uw pakket is on-line te volgen, uw track and trace gegevens ontvangt u na verzending 's avonds na 23.59 uur op het door u opgegeven mail adres.

LET OP Indien u aan het bovenstaande geen gehoor geeft en het pakket weer retour komt bij 4KidsNederland, zijn de kosten voor het alsnog toesturen van uw pakket voor uw eigen rekening.


Kunnen wij de bestelling ook bij u ophalen?

Het is mogelijk om op afspraak uw bestelling bij ons op te halen. U kunt uw bestelling via de website plaatsen en voor ``vooraf overmaken" kiezen. U kunt tijdens het bestellen in het opmerkingenveld aangeven : `graag afhalen` Wij zullen dan contact met u opnemen voor het maken van een afspraak. U kunt uw bestelling dan ter plaatse contant betalen (geen pin mogelijkheid).

© 2008 - 2024 4KidsNederland - Webshop - speelgoed - verkleedkleren - tassen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel