''De Klant is bij ons Koning!"https://cdn.myonlinestore.eu/93c279e0-6be1-11e9-a722-44a8421b9960/images/module/image/107052.jpg

"Uiteraard bestelt u bij 4KidsNederland onder de hoogste mate van garantie en service!
Klachten oplossen is voor ons net zo belangrijk als bestellingen aannemen!''

Bij ons bestellen? De voordelen:

bullet.gif   Niet goed? Geld terug garantie!
bullet.gif   30 dagen bedenktijd!
bullet.gif   Gratis verzending vanaf 50 euro!

Hieronder leggen we uit hoe de garantie op een aankoop en eventueel ontstane klachten door
ons worden behandeld.

Wat is de garantie termijn op een besteld artikel?

U heeft een wettelijke garantie van 6 maanden, ingaande op de dag van ontvangst van het artikel.
Daarom willen we u vragen, om bij het constateren van een garantie kwestie, dit direct bij ons kenbaar te maken via de mail : info@4kidsnederland.nl , het contactformulier of per telefoon.

Sommige leveranciers of fabrikanten geven een fabrieksgarantie van een langere periode. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie vindt u terug op de verpakking of in de gebruiksaanwijzing van het artikel. Wanneer u twijfelt of er nog garantie op het product zit, kunt u altijd contact met ons opnemen, dan kunnen we dit in overleg bekijken.

Ik heb een defect artikel / artikel met een fout ontvangen en/of er mist een onderdeel van het product, wat voor actie moet ik ondernemen?

Heeft u een artikel ontvangen dat defect is of niet in goede staat? Meld dit dan zo snel mogelijk via onze klantenservice. We zullen in dit geval het artikel zo spoedig mogelijk omruilen of een andere oplossing bieden.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat voor actie moet ik ondernemen?

Heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Meld dit dan zo snel mogelijk via onze klantenservice. We zullen in dit geval het artikel zo snel mogelijk omruilen voor het juiste artikel!

Ik heb een artikel dat defect is geraakt gedurende de garantie periode, wat voor actie moet ik ondernemen?

Heeft u een artikel bij 4KidsNederland gekocht dat binnen de garantie periode kapot gaat of niet meer werkt? Meld dit dan via onze klantenservice. Vermeld hierbij het ordernummer, om welk artikel het gaat en wat de klacht is. Gaat het om een beschadigd product dan ontvangen wij graag een duidelijke foto per mail van het product met de beschadigingen, zodat we kunnen zien wat u bedoeld. Uw klacht met foto kunnen wij dan ook doorsturen naar onze leverancier / fabricant / groothandel. De ontvangen orderbevestiging per mail (als bijlage treft u de factuur aan van uw bestelling) is geldig als garantiebewijs - op aanvraag kunt u ook een digitale factuur met BTW vermelding (voor bedrijven) van uw aankoop ontvangen - dit is tevens een aankoopbewijs. Deze dienen bewaard te worden tot dat de garantieperiode verstreken is.

Bij een gegronde klacht ontvangt u uiteraard van ons kosteloos een nieuw product.
We gaan er altijd vanuit dat als u een klacht heeft, deze gegrond is.

De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
- Beschadiging door opzet of nalatigheid
- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- Normale slijtage
- Verkleuring door zonlicht
- Beschadiging door het niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

Ik heb een klacht, wat voor actie moet ik ondernemen?

Heeft u een klacht? Geef dit dan door via onze klantenservice. We helpen u graag!


Hoe snel ontvang ik een reactie van 4KidsNederland op een klacht?

Onze klantenservice is op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur bereikbaar per telefoon, e-mail of chat, om vragen en klachten met u te bespreken. Heeft u een vraag of klacht naar onze klantenservice verzonden per mail, dan ontvangt u hierop op werkdagen binnen een uur, hooguit binnen 24 uur een reactie.

© 2008 - 2024 4KidsNederland - Webshop - speelgoed - verkleedkleren - tassen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel